Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Το Πρόγραμμα Σπουδών του ΠΜΣ Πολιτική, Διοίκηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση περιλαμβάνει συνολικά 12 υποχρεωτικά μαθήματα, τα οποία διδάσκονται σε 4 εξάμηνα (3 ακαδημαϊκά + 1 εξάμηνο εκπόνησης της διπλωματικής εργασίας).Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα σπουδών για τις δύο κατευθύνσεις.
Το πρόγραμμα σπουδών ανά κατεύθυνση διαμορφώνεται ως εξής:
Α΄ Εξάμηνο | |||
Μαθήματα Υποχρεωτικά | Διδ. ώρες | ECTS | |
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης | 39 (3*13) | 8 | |
Μεθοδολογία έρευνας στην Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση | 39 (3*13) | 8 | |
Εκπαιδευτική Πολιτική και Σχεδιασμός | 39 (3*13) | 8 | |
Ιστορία Διοίκησης της Εκπαίδευσης: Αλλαγές και μεταρρυθμίσεις | 39 (3*13) | 6 | |
Σύνολο | 30 | ||
Β΄ Εξάμηνο | |||
Μαθήματα Υποχρεωτικά | Διδ. ώρες | ECTS | |
Η Εκπαιδευτική πολιτική της Ε.Ε. & Διεθνών οργανισμών | 39 (3*13) | 10 | |
Αυτονομία της σχολικής μονάδας και Διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού της | 39 (3*13) | 10 | |
Ηγεσία και Ποιότητα στη Διοίκηση των Σχολικών Μονάδων | 39 (3*13) | 10 | |
Σύνολο | 30 | ||
Γ΄ Εξάμηνο | |||
Μαθήματα Υποχρεωτικά | Διδ. ώρες | ECTS | |
Οικονομικά της εκπαίδευσης και του σχολείου | 39 (3*13) | 6 | |
Κοινωνιολογία των Οργανισμών και διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού | 39 (3*13) | 6 | |
Το σχολείο ως οργανισμός και κοινότητα μάθησης: Αξιολόγηση και Αποτελεσματικότητα του σχολείου | 39 (3*13) | 8 | |
Πρακτική Άσκηση (Α΄ Μέρος) | 39 (3*13) | 10 | |
Σύνολο | 30 | ||
Δ΄ Εξάμηνο | |||
ECTS | |||
Πρακτική Άσκηση (Β΄ Μέρος) | 10 | ||
Εκπόνηση μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας | 20 | ||
Σύνολο | 30 |
Α΄ Εξάμηνο | |||
Μαθήματα Υποχρεωτικά | Διδ. ώρες | ECTS | |
Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας | 39 (3*13) | 6 | |
Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Αξιολόγηση | 39 (3*13) | 8 | |
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης | 39 (3*13) | 8 | |
Εκπαιδευτική Πολιτική και Σχεδιασμός | 39 (3*13) | 8 | |
Σύνολο | 30 | ||
Β΄ Εξάμηνο | |||
Μαθήματα Υποχρεωτικά | Διδ. ώρες | ECTS | |
Η Αξιολόγηση στον Διεθνή Χώρο: «Λόγοι» & Πολιτικές των Διεθνών Οργανισμών | 39 (3*13) | 8 | |
Κοινωνικές Διαστάσεις της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης | 39 (3*13) | 6 | |
Διοίκηση, Ηγεσία & Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών & Στελεχών | 39 (3*13) | 8 | |
Η Αξιολόγηση στην Ελληνική Εκπαίδευση: Θεσμικός λόγος και πρακτικές | 39 (3*13) | 8 | |
Σύνολο | 30 | ||
Γ΄ Εξάμηνο | |||
Μαθήματα Υποχρεωτικά | Διδ. ώρες | ECTS | |
Αξιολόγηση της Μαθητικής Επίδοσης | 39 (3*13) | 10 | |
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου: Αυτονομία, Ποιότητα & Αποτελεσματικότητα της Σχολικής Μονάδας | 39 (3*13) | 10 | |
Πρακτική Άσκηση / Σεμινάρια | 39 (3*13) | 10 | |
Σύνολο | 30 | ||
Δ΄ Εξάμηνο | |||
ECTS | |||
Εκπόνηση Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας | 30 | ||
Σύνολο | 30 |